http://www.parsiblog.com/Template.aspx
سفارش تبلیغ
صبا ویژن



زیباترین ماشین های کوپه

1- مدل فوق العاده فراری

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

3- مدل سبارو پروتوتایپ ری اکت

زیباترین ماشین های کوپه

4- مدل مک لارن p1

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

5- مدل آلفارومئو  C4

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

6- مدل  سوپرلگرا

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

7- مدل  مرسدس بنز A45 AMG

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

8- مدل سوبارو Viziv

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

8- مدل فوق العاده زیبا لامبورگینی

زیباترین ماشین های کوپه

 

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

زیباترین ماشین های کوپه

 






تاریخ : دوشنبه 92/3/20 | 11:44 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x533.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1023x682.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 750x469.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 842x560.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x531.



This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768.






تاریخ : پنج شنبه 91/9/30 | 10:19 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()








 

 






تاریخ : پنج شنبه 91/9/30 | 10:17 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()






 






تاریخ : پنج شنبه 91/9/30 | 10:15 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()






 






تاریخ : پنج شنبه 91/9/30 | 10:13 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

 

 

کادیلاک 1946

y1l3ybnz4ki2pk5sk4dc.jpg

 






تاریخ : پنج شنبه 91/9/30 | 10:6 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

خودروی شورلت، با طرحی مانند فیلم های علمی و تخیلی + عکس

قدس آنلاین - رها واعظی: مایکل وتر، یک طراح ماشین در کارخانه خودروی فلوریدا می باشد که این شورلت ETV را با هزینه 75 هزار یورو طراحی کرده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پنجره های جلوی این خودرو با ابعاد 1.5 متر، بر روی در کنترل از راه دور این اتومبیل قرار گرفته اند. این خودرو یک وسیله شگفت آور برای علاقه مندان به فیلم های علمی و تخیلی است، اما قیمت 75 هزار یورویی آن با قیمت یک پورشه 911  برابری می کند.
این خودرو برای آینده ای نه چندان دور طراحی شده و برخلاف بسیاری از خودروهای فانتزی، کاملا با جاده ها سازگار است. طراحی این خودرو بیش تر شبیه به خودروی تام کروز در فیلم علمی و تخیلی پرطرفدار ET می باشد.
یک مدل از این ماشین توسط کارخانه خودروسازی فلوریدا نمونه سازی و در موزه لندن به نمایش گذاشته شده است. طراح این خودرو که تا به حال بیش از 100 اتومبیل های سفارشی را طراحی کرده است، آن را یک سوپر خودرو می داند و  معتقد است این خودرو برای کسانی که به دنبال مدلی خاص و متفاوت هستند، مناسب است.
این خودروی دو موتوره، قدرتی برابر 270 اسب بخار دارد و 5 دنده ای طراحی شده است. همچنین دو دوربین این خودرو به آسان تر پارک کردن آن کمک می کند.

 

 






تاریخ : سه شنبه 91/9/28 | 11:41 صبح | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

خودروهای چینی در کشور ما سابقه درخشانی ندارند ولی این کشور همچنان طرح هایی را برای خودروهای آینده خود ارائه می دهد. بیشتر طرح هایی که برای خودروهای آینده ارائه می شود ماشین هایی با سوخت های پاک وهمچنین مغناطیسی هستند.

خودروسازان چینی نیز برای طرح های خود این موارد را لحاظ کرده اند.

Mihanstar.com-khodrochin1
طراحی خودروی عجیب چینی ها برای سال 2046
"Taihoo 2046" طرحی است که شرکت خودروسازی تایهو ارائه کرده و مدعی است طرح اصلی آن برای جوانان کشیده شده است.

طرح کلی این خودرو بسیار زیبا است و گفته می شود که نمای اصلی آن از روی سنگی به نام "porous" اقتباس شده است. این سنگ که در چین فراوان است سوراخ های بسیار زیادی دارد. طراحان شمای کلی این سنگ را با ویژگی های خودرو در هم آمیخته و "Taihoo 2046″ را طراحی کرده اند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در مورد این خودرو این است که طراحی داخلی آن بسیار انعطاف پذیر است و می توان آن را به دلخواه تغییر داد و حتی آن را به یک محل راحت برای خواب تبدیل کرد.

Mihanstar.com-khodrochin2
همچنین شیشه جلوی این خودرو نیز قابلیت برنامه ریزی دارد و شما می توانید از آن برای نشان دادن نقشه ترافیک استفاده کنید و یا آن را به یک پرده سینما تبدیل کنید.

 






تاریخ : سه شنبه 91/9/28 | 11:40 صبح | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

آموزش طراحی خودرو

استراتژی طراحی ماشین برپایی چشم انداز شما تناسبات ابتدایی بخش طراحی ساخت سه بعدی تکنیک های طراحی بدون وسیله طریقه ساختن طرح شما   
 اسکات از دانشگاه مرکز هنر طراحی با مدرک B.S در رشته طراحی حمل و نقل در آپریل 1990 فارغ التحصیل شد . او بعد از فارغ التحصیل یک شرکت مشاوره و طراحی در سانفرانسیسکو با همکاری دوستش Nevilleتاسیس کرد.بعد از اینکه کار آنها گرفت و گردش مشتریانش که شامل شر کتهای Kestrel Giro sport Design Nissan Volvo and Yamaha رونق گرفت در سال 1995 به Vevey نقل مکان کرد. از سال 1996 تعدادی از مشتریان اسکات شر کتهای Bw/ubsidiary Design - works / USA Raleigh Bicycles, matte toys Patagonia minority Report Feature film, Nike Rock shox ,universal studios, Angel studios and fiat بودند که این نام تعدادی از آنهاست .




در حال  حاضر او در دانشگاه مرکز طراحی هنر به تدریس طراحی می ردازد . و اخیرا شرکت Design studio press راه اندازی کرده به چاپ کتب و DVDهای ی هنر به تدریس طراحی می پردازد . و اخیرا شرکت آموزشی هنر اختصاصی یافته است .




این مجموعه یکی از پالاینده های طراحی شده ساخت شرکت اسکات می باشد . لبتکار اسکات در طراحی پلی رابط بین علم امروز و فردا هاست .توجه او به ریزه کاری هایی است که اغلب او قات به مغز فشار می آورد .و...ولی او کسی نیست که همه چیز را برای خودش بخواهد و خیلی علاقمند به یاد دادن دانشش به دیگران است و بهترین مدرس هنر دیجیتال و سنتی می باشد .اسکات در این مجموعه تکنیک های اساسی طراحی را که هنگامی که خود ماشین را طراحی می کرد و از آنها استفاده می کرد را شرح می دهد .






درس با جزئیات که ماشین طراحی می شود و استراتژی کار مندان هنگام طراح ماشین شروع میشود بعد از آن اسکات تکنیک ها و ساختن نمای سه بعدی وتناسب یک ماشین را شرح می دهد.بعد از اقدامات اولیه درس را با طراحی مجموعه شما را بطور اثر بخشی با طراحی سه بعدی آشنا می کند .استراتژی طراحی ماشین برپایی چشم انداز شما تناسبات ابتداییبخش طراحیساخت سه بعدی تکنیک های طراحی بدون وسیلهطریقه ساختن طرح شما     این مجموعه در یک  دی وی دی به قیمت 3000 تومان آماده ارسال می باشد








تاریخ : سه شنبه 91/9/28 | 11:32 صبح | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

 


طراحی خودرو معمولا به سه بخش اصلی تقسیم می شود: طراحی بیرونی, طراحی داخلی, رنگ وطراحی تزئینات

طراحی گرافیک هم یکی دیگر از جنبه های طراحی خودرو می باشد که عمدتا بین تیم طراحی به اشتراک گذاشته میشود


طراحی بیرونی

در این بخش به طراحی شکل و سطوح بیرونی بدنه خودرو پرداخته می شود. این کار توسط یک سری اعداد و ارقام یا طرحهای اولیه کشیده شده با دست در طول طراحی شروع میشود. به موازات این بخش مدل دیجیتالی از نقشه های کشیده شده توسط نرم افزار های مدل سازی سه بعدی ایجاد شده و در همین راستا مدلی از طرح سه بعدی خودرو با استفاده از گِلهای صنعتی مخصوص توسط تیم طراحی به صورت دستی ساخته می شود. برای رسیدن به مدل نهایی با استفاده از ماشینهای فرز CNC چند محوره ,مدل سه بعدی کامپوتری را با کوچکترین جزئیات روی مدل گِلی ایجاد کرده که مهمترین وسیله برای ارزیابی صنعتی و طرح نهایی مهندسین و طراحان به شمار میرود  
طراحی داخلی

در این بخش به طراحی قسمتهای داخلی خودرو, شکل, موقیت قرار گرفتن اجزا, سطوح داشبورد, صندلی ها,تزئینات رو درب, تودوزی, ستون هاو غیره پرداخته می شود. این قسمت بیشتر به ارگونومی و راحتی سرنشینان می پردازد که فرایند کلی طراحی در این قسمت همانند طراحی بیرونی ازطرحهای دستی, مدل دیجیتالی و مدل گِلی تشکیل می شود.
رنگ و طراحی تزئینات در این بخش طراحان وظیفه تحقیق, طراحی و توسعه ی رنگ , مواد و تزئینات قسمتهای بیرونی و داخلی خودرو را بر عهده دارند که شامل: رنگامیزی,طراحی پلاستیک و پارچه, چرم, چوب و غیره می شوند. طراحان این بخش برای بدست اوردن محیطی منحصر به فرد با طراحان بیرونی و داخلی ارتباط نزدیکی دارند. این طراحان از اصول طراحی صنعتی, مد, معماری, طراحی داخلی و مبلمان و گاهی اوقات طراحی محصول الهام میگیرند Labels:

 






تاریخ : سه شنبه 91/9/28 | 11:30 صبح | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.