http://www.parsiblog.com/Template.aspx
سفارش تبلیغ
صبا ویژن



 

نمایشگاه ماشین ژنو 2013 به روایت تصویر نمایشگاه خودرو ژنو از 7 مارس رسما شروع به کار کرده است . خودروسازان عموما محصولاتی را به نمایش گذاشته‌اند که با سیاست‌های زیست‌محیطی آینده چندان هم‌خوان نیستند. در نمایشگاه امسال وننو چهار نیم میلیون دلاری لامبورگینی  و مک لرن پی وان  خود نمایی می کنند هر چند که آلفا رومئو فور سی نیز در نمایشگاه جای خود را باز کرده است. در این گزارش تیم تکنولوژی ها به گوش و کنار نمایشگاه سر زده و سعی کرده آخرین پوشش خبری را در اخیتار شما قرار بده پس با ما همراه شین تا مروری بر بهترین های نمایشگاه داشته باشیم در ضمن بخش ویدئو و تصاویر سایت فراموش نکنین ، چون یه عالمه اخبار داغ و تازه منتظر شما طرفداری ماشین هست.

 شورلت استینگری

شورلت با آوردن یکی از جدیدترین خودروهای اسپورت خود به ژنو تلاش می‌کند سهم از دست‌رفته از بازار جهانی خودرو را تا حدی بازیابد . موتور 2/ 6 لیتری استینگری450 اسب بخار قدرت دارد .



لامبورگینی وننو

در میان "پرزرق‌وبرق‌های" 2013 هم لامبورگینی، وننو 4.5 میلیون دلاری را ارائه کرده است. موتور این خودرو 750 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و اتومبیل را تا 355 کیلومتر در ساعت به پیش می‌راند. وننو جدید فریادی "کربنی" از ایتالیا نامیده شده است. بدنه این خودرو از ترکیبات کربن ساخته شده است که بر مقاومت بیرونی لامبورگینی وننو می افزاید



این روز ها فقط پی وان

مک‌لارن، تولیدکننده ماشیندهای اَبَراسپورت" در تیراژ کم، "P1″ را به ژنو آورده است. موتور 8 سیلندر این مدل دو توربو شارژر دارد و از یک سیستم هیبرید هم کمک می‌گیرد. سیستم هیبرید به کار رفته در این خودرو بر روی اتومبیل‌های فرمول یک هم سوار می‌شود. نتیجه: 737 اسب بخار قدرت موتور بنزینی به اضافه 129 اسب بخار قدرت موتور الکتریکی . مک لرن پی وان که تنها 375 دستگاه از آن تولیدشده، حدود یک میلیون یورو قیمت داردرابوس 800 روداستر.


  

برابوس 800 روداستر

برابوس شرکتی آلمانی است که بیشتر در عرصه تیونینگ فعالیت می نماید . این کارخانه همکاری نزدیکی با بنز دارد و برخی از مدل‌های مرسدس را تیونینگ می‌کند. کارشناسان برابوس قلبی 12 سیلندر به مرسدس "SL 65 AMG" پیوند زده‌اند که با گشتاور حداکثر 1420 نیوتن‌متری 800 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. دستگاه‌های الکترونیکی موجود در این خودرو اجازه افزایش سرعت به بیش از 350 کیلومتر در ساعت را نمی‌دهند.



مرسدس؛ خانواده  ای.ام.جی

بنز آلمان روی پلتفورم ای.ام.جی حساب ویژه‌ای باز کرده است. شتاب صفر تا صد مدل "A 45″ این خودرو 6/ 4 ثانیه طول می‌کشد. موتور چهار سیلند توربو شارژری این خودرو 360 اسب بخار قدرت دارد.


گلف 7

گلف خودرویی مقاوم و بسیار محبوب است. گلف 7 در مقایسه با نسل پیشین خود تفاوت‌های ظاهری مختصری کرده. موتور جدید گلف وقتی به توان چندانی نیاز نداشته باشد، دو سیلندر از چهارسیلندر را خاموش می‌کند. این ویژگی از مصرف سوخت و تولید دی‌اکسید کربن می‌کاهد. گلف در کلاس خود نخستین خودرویی است که این تکنولوژی را به خدمت گرفته است. تا کنون موتورهای دست‌کم 6 سیلندر دارای این قابلیت بودند .

 






تاریخ : سه شنبه 92/4/4 | 12:14 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.