http://www.parsiblog.com/Template.aspx
سفارش تبلیغ
صبا ویژن



ماشین الکتریکی تبدیل شده است. خودروی جدید الکتریک یاماها حتی از Fortwo هوشمند نیز کوچکتر طراحی شده است و این شرکت اعلام کرده است که فرایند تولید آن بسیار کم ...

ماشین الکتریکی , خودور برقی , Motiv.e , Fortwo , خودرو کوچک , شارژ خودرو

این شرکت ژاپنی از یک تولید کننده ماشین های مسابقه ای به یک شرکت توسعه دهنده ماشین های الکتریکی تبدیل شده است. خودروی جدید الکتریکی یاماها حتی از Fortwo هوشمند نیز کوچکتر طراحی شده است و این شرکت اعلام کرده است که فرایند تولید آن بسیار کم هزینه بوده و قابل عرضه با قیمت مناسب تر در بازار است. این خودرو 2?65 متر طول و 1?4 عرض دارد. این خودرو برای 2 نفر طراحی شده است و از نظر ایمنی بسیار کامل است و تمام تجهیزات ایمنی را دارد.

طراحی منحصربفرد آن شگفت انگیز است از ویژگی های آن سلول های فولادی و میله های ضد نفوذ اطراف محفظه مسافر است که ایمنی مسافران را بیشتر کرده است. همچنین از کامپوزیت های پلاستیکی برای بدنه استفاده شده است که قدرت آن را بالا برده بدون اینکه وزن آن را بیش از اندازه افزایش دهد. نام این خودرو که Motiv.e است با یک بسته باتری 8?8 کیلو وات ساعت جمع و جور با اندازه نصف خودروهای الکتریکی مث Fortwo است و مسافت 100 مایلی را با یک شارژ میرود در حالی که در Fortwo با یک شارژ 76 مایل حرکت می کند.

این خودرو با فناوری iStream ساخته شده است. این روش با حداقل سرمایه حداکثر امکانات را فراهم میسازد. همچنین این سیستم در کاهش انرژی مورد نیاز برای ساخت خودرو موثر است.

 






تاریخ : شنبه 93/9/8 | 11:17 صبح | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.