http://www.parsiblog.com/Template.aspx
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


10خودرو این مطلب را «فوربس» به‌عنوان خودروهایی معرفی کرده که سال نو میلادی را تحت‌تاثیر خود قرار خواهند داد. شاید عده زیادی از کسانی که این مطلب را می‌خوانند توان خریدن این اتومبیل‌ها را نداشته باشند اما آشنایی با آنها خالی از لطف نیست.

تهران امروز: اگر شما یکی از میلیون‌ها نفری هستید که عشق‌تان به اتومبیل‌های جدید شهره آشنایان‌تان است باید بدانید که سال‌نو میلادی شرکت‌های بزرگ اتومبیل‌سازی دنیا خواب‌های خوبی برای‌تان دیده‌اند.

تغییراتی که این شرکت‌ها در اتومبیل‌های خود ایجاد کرده‌اند بسیار چشم‌نواز هستند. پیش‌بینی‌ها بر این است که 15 اتومبیل در سال 2013 به بازار خواهند آمد که تغییر محسوسی در این بازار به وجود خواهند آورد.

 البته رسانه‌های مختلف انتخاب‌های متفاوتی را به عنوان برترین‌های سال 2013 منتشر کرده‌اند. 10خودرو این مطلب را «فوربس» به‌عنوان خودروهایی معرفی کرده که سال نو میلادی را تحت‌تاثیر خود قرار خواهند داد. شاید عده زیادی از کسانی که این مطلب را می‌خوانند توان خریدن این اتومبیل‌ها را نداشته باشند اما آشنایی با آنها خالی از لطف نیست.

Acura ILX

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

این خودرو که ورژن لوکس «هوندا سیویک» است سبکی منحصر بفرد را درظاهر درونی و بیرونی خود به نمایش می‌گذارد. موتوری با حجم دو لیتر که 150 اسب‌بخار قدرت دارد روی آن تعبیه شده.از جمله امکانات جانبی آن می‌توان به اتصال تلفن‌های هوشمند اشاره کرد. در این سرویس با جا دادن سیم‌کارت به کیتی که در اتومبیل نصب شده، می‌توان خودرو را مجهز به یک تلفن‌همراه شخصی کرد.



Audi Allroad

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

این ماشین را می‌توان جایگزینی بسیار مناسب برای سوبارو Outback دانست. قدرت موتور این اتومبیل 211 اسب‌بخار است. حجم موتور این خودرو دو لیتر است. از جمله ویژگی‌های این اتومبیل کنترل قدرت هوشمند، اتصال آن به نقشه‌های گوگل و سیستم هشدار نقطه کور را می‌توان نام برد. Audi Drive نیز به راننده امکان می‌دهد مسیر و نقاط تغییر مسیر را برای خودرو برنامه‌ریزی کند.



BMW X1

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

برای کسانی که درپی خودرو زیبا و در عین حال محکم هستند، بی.ام.دبلیو جدید یکی از بهترین گزینه‌هاست. BMW X1 سریع و فرز است. این خودرو یک جانشین کوچک‌تر و ارزان‌تر برای X3 است. این خودرو، موتوری چهار سیلندر با 240 اسب‌بخار قدرت دارد. چرخ‌های این خودرو به نحوی طراحی شده‌اند که در جاده‌های خشک و لغزنده با امنیت کامل حرکت می‌کنند.



Buick Encore

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

این اتومبیل از نظر مکانیکی اگرچه شبیه Sonic شورولت است، اما از سیستم‌های جدیدی در آن استفاده شده. 140 اسب‌بخار قدرت دارد، حجم موتورش 1.4 لیتر است و از دنده اتوماتیک بهره می‌برد. Buick Encore به یک سیستم پیشرفته از بین بردن سروصدا در اتاق ماشین مجهز است و از سیستم‌های هشدار همچون هشدار خروج از خط بهره می‌برد.



BMW - Gran Coupe

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

Gran Coupe به تازگی به خودروهای سری6 بی.ام.دبلیو چهار در سال 2013 اضافه شده است. برخلاف مدل‌های دو در، اتومبیل‌های چهار در می‌توانند چهار سرنشین را در نهایت راحتی درخود جای دهند. حجم موتور این خودرو 3 لیتر است و 315 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو از موتور شش سیلندر بهره می‌برد. در این اتومبیل مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفته کنترل شاسی تعبیه شده است که در حفظ وقار آن به شدت تاثیر دارد. انتقال سریع برای انتخاب سرعت‌های متفاوت از دیگر ویژگی‌های این خودروست.



Cadillac XTS

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

ویژگی‌های ساختاری این اتومبیل باعث شده است که درون و بیرون آن بسیار زیبا و چشمگیر باشد. این خودرو از موتوری با حجم 3.6 لیتر و قدرت 300 اسب بخار بهره می‌برد. خودروهای سبک XTS سیستم‌های خود را از کادیلاک CTS-V وام گرفته‌اند. با این حال رانندگی با اتومبیل‌های مدل XTS روان‌تر از دیگر مدل‌هاست. در این اتومبیل طیف کاملی از آخرین امکانات در دسترس قرار گرفته از جمله سیستم اجتناب از برخورد و هشداردهنده نقطه کور. پشتی صندلی راننده درمواقع خطر به لرزش درآمده و به راننده هشدار می‌دهد.



Cadillac ATS

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013


کادیلاک ATS خودرو لوکسی است که بخشی از ساختار خود را از کادیلاک CTS وام گرفته است. این اتومبیل از موتوری با حجم 3.6 لیتر و 270 اسب بخار قدرت بهره می‌برد. در این خودرو از سیستم‌های پیشرفته امنیتی و راحتی راننده استفاده شده است. این خودرو مجهز به صفحه‌ نمایش خازنی ال.سی‌دی لمسی است که از کنترل چند لمسی انگشت بهره می‌برد.



Chevrolet Spark

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

این خودرو مدل کوچک و جذابی است با چهار در. موتور آن 1.2 لیتر حجم دارد، چهار سیلندر است و می‌تواند 84 اسب‌بخار قدرت تولید کند. یکی دیگر از ویژگی‌های آن کم‌مصرف بودن آن به شکل چشمگیری است. در قسمت عقب این اتومبیل دو نفر به راحتی می‌توانند مستقر شوند. حجم صندوق عقب آن نیز بیش از 31 فوت مکعب است. این اتومبیل نیز از امکان اتصال تلفن‌های هوشمند برخوردار است.



Dodge Dart

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013
 

 
این خودرو را باید نخستین رقیب جدی اتومبیل Dodge Neon دانست. مکانیک و طراحی این اتومبیل از تبار آلفا رومئوهای ایتالیایی است. این خودرو بسیار شیک و مقرون به صرفه و با طراحی داخلی ویژه و قابل‌توجه است. رانندگی با این ماشین این احساس را ایجاد می‌کند که انگار فرمان ماشین گران‌تری را در دست دارید. موتور این خودرو 184 اسب بخار قدرت دارد.



Ford C-MAX


بهترین ماشین‌های جدید سال 2013


انحنا و قوس‌ زیبای این اتومبیل باعث شده است که در اتاق داخلی آن پنج سرنشین به راحتی بتوانند مستقر شوند. حجم موتور این اتومبیل 2 لیتر است. این خودرو جدید فورد به سیستم‌های لمسی و کنترل چندرسانه‌ای مجهز شده است. یک دوربین دید عقب نیز از دیگر امکانات فورد C-MAX است. این اتومبیل از یک موتور برقی نیز استفاده می‌کند که به اندازه 20مایل می‌توان با این موتور برقی رانندگی کرد.






تاریخ : سه شنبه 92/6/26 | 9:56 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

معرفی لکسس RC F

گفته می شود که rc f موتور 5.0 لیتری v8 با قدرت 455 اسب بخار خواهد داشت.

انتظار می رود لکسس rc رقیب اصلی ب ام و سری 4 از این خودروساز ژاپنی باشد.

لکسس rc f که در طراحی آن از lfa الهام گرفته شده است، مانند یک خودروی کاملا اسپرت ساخته خواهد شد. این خودرو، گیربکس هشت سرعته و قسمت های زیادی از فیبر کربنی خواهد داشت.


زمانی که rc اواخر سال آینده عرضه شود، قیمتی حدود 40 هزار دلار داشته و قیمت rc f نیز بیش از 100 هزار دلار خواهد بود. قیمت ب ام و m4 جدید حتی نزدیک به این میزان نیز نخواهد شد.

بد نیست که علاقمندان به این خودرو بدانند، گزینه های موتور مدل rc استاندارد، 2.0 لیتری توربوشارژ، 2.5 لیتری هیبریدی و 3.5 لیتری v6 خواهد بود.

انتظار می رود rc f در نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2014 رونمایی شده و باقی محصولات خط تولید rc ماه آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک به معرض نمایش گذاشته شوند.

 






تاریخ : سه شنبه 92/6/26 | 9:55 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

این تصاویر متعلق به یک ماشین BMW رها شده در دبی می باشد که صاحب آن چندین سال دست به آن نگذاشته است.

شنیده بودم عربها خیلی مایه دار هستن؟ با این عکس دیگه باورمون شد!






تاریخ : پنج شنبه 92/6/7 | 9:3 صبح | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

سرانجام اولین تصاویر رسمی از گیبلی، یا همان بچه کواترو پورته توسط مازراتی منتشر شدند. سدان متوسطی که با قیمتی نزدیک به ب ام و 535i و بنز کلاس E و جگوار XF در جستجوی آوازه است.

Maserati Ghibli 2014

Maserati Ghibli 2014

مازراتی گیبلی با دو موتور 3 لیتری 6 سیلندر توربو بنزینی و دیزلی پا به عرصه تولید خواهد گذاشت. این یعنی دیدن اولین پیشرانه دیزلی در قلب مازراتی. بعلاوه یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال نیرو از طریق سیستم Q4 را به هر چهار چرخ بر عهده خواهد گرفت.

احتمالا تا دو سال آینده مدلهای 8 سیلندر گیبلی هم معرفی خواهند شد. موتور V6 ظاهرا 404 اسب بخار قدرت تولید می کند که نسبت به کادیلاک CTS جدید با موتور مشابه اما 420 اسبی پایینتر است.

 

Maserati_Ghibli_2014_headlight
Maserati_Ghibli_2014_wheel
Maserati_Ghibli_2014_side
Maserati_Ghibli_2014_dashboard

 

Maserati_Ghibli_2014_gear
Maserati_Ghibli_2014_rear
Maserati_Ghibli_2014_interior
Maserati_Ghibli_2014_grill



مازراتی اواخر این ماه، گیبلی را در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی می کند و این یعنی حساب ویژه این شرکت روی بازار شرق آسیا و مخصوصاً ثروتمندان نوظهور این منطقه برای رسیدن به هدف تولید 50 هزار دستگاه خودرو. ببینیم مازراتی چه ویژگیها و مشخصاتی را از این خودرو به ما نشان خواهد داد.

***************************************************

بروز رسانی-نمایشگاه شانگهای: به نمایش گذاشتن گیبلی در اتوشوی شانگهای 2013 با خبرهای خوبی همراه بود؛ مازراتی برای نخستین بار پرده از مشخصات فنی آن برداشت . . .

2014 Maserati Ghibli

2014 Maserati Ghibli

پیشرانه 3.0 لیتری V6 توربوی این خودرو که با همکاری با Paolo Martinelli (مدیر اسبق بخش فنی تیم موتوراسپرت فراری) ساخته شده، 275 اسب بخار قدرت به همراه 600 نیوتن متر گشتاور را به چرخ ها منتقل می کند تا گیبلی صفرتاصد را در کمتر از 6.3 ثانیه طی کند. مصرف ترکیبی این پیشرانه 6.0 لیتر و میزان آلایندگی آن ناشی از تولید CO2 نیز 160 گرم در هر کیلومتر است.

اما مازراتی همین پیشرانه را با توربوهای دوقلو نیز عرضه می کند که در اینصورت با 330 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاوری که در اختیار چرخ های عقب قرار می گیرد، گیبلی در 5.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. مصرف ترکیبی این مدل 9.6 لیتر اعلام شده است.

2014 Maserati Ghibli

2014 Maserati Ghibli

در آخرین مرحله مازراتی برای آنهایی که بدنبال هیجان بیشتر هستند، مدل های گیبلی S را پیشنهاد می کند که با بهبود پیشرانه و رسیدن قدرت و گشتاور آن به ترتیب به 410 اسب بخار و 550 نیوتن متر، شتاب 5.0 ثانیه ای و حداکثر سرعت 285 کیلومتر برساعتی را در اختیار راننده اش قرار می دهد. دیسک های ترمز این مدل 360 میلیمتری در جلو و 350 میلیمتری در عقب بوده که به کالیپرهای شش (در جلو) و چهار پیستونه (در عقب) ساخت برمبو مجهز شده اند.

2014 Maserati Ghibli

2014 Maserati Ghibli

گیبلی همچنین 29 سانتیمتر در طول و 20 سانتیمتر در فاصله محوری درقیاس با کواتروپورته، کمتر دارد. رینگ های استاندارد آن 18 اینچ بوده اما سفارش مدل های 19 تا 21 اینچی نیز برای مشتریان امکان پذیر خواهد بود.

31 فروردین 1392

 






تاریخ : پنج شنبه 92/6/7 | 9:1 صبح | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

odd cars post عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 1 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 2 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 3 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 4 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 5 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 6 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 7 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 8 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 9 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 10 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 11 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 12 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 13 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 14 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 15 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

odd cars 16 عکس های از ماشین های عجیب و غریب!!

 






تاریخ : یکشنبه 92/5/20 | 12:19 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

picfa.net 02 ماشینهای عجیب
picfa.net 03 ماشینهای عجیب
picfa.net 04 ماشینهای عجیب
picfa.net 05 ماشینهای عجیب
picfa.net 06 ماشینهای عجیب
picfa.net 07 ماشینهای عجیب
picfa.net 08 ماشینهای عجیب
picfa.net 09 ماشینهای عجیب






تاریخ : یکشنبه 92/5/20 | 12:18 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

 

 یک ماشین مسافرتی مدرن

picfa.net 01 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 02 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 03 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 04 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 05 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 06 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 07 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 08 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 09 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 10 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 11 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 12 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 13 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 14 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 15 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 16 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 17 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 18 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 19 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 20 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 21 یک ماشین مسافرتی مدرن
picfa.net 22 یک ماشین مسافرتی مدرن

 

 






تاریخ : یکشنبه 92/5/20 | 12:16 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept
والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس - Mercedes Concept
والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept
والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس - Mercedes Concept
والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept
والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس - Mercedes Concept
والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept
والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس - Mercedes Concept
والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept
والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس - Mercedes Concept
والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

والپیپرهای جدیدترین مدل ماشین های شرکت مرسدس   Mercedes Concept

 






تاریخ : سه شنبه 92/4/18 | 10:50 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه
عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه
عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه - Coupe Car Model
عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه

 

عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه

عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه
عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه - Coupe Car Model
عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه

عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه

عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه
عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه - Coupe Car Model
عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه

عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه

عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه
عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه - Coupe Car Model
عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه

عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه
عکس های جدیدترین مدل ماشین کوپه - Coupe Car Model

 






تاریخ : سه شنبه 92/4/18 | 10:49 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()

 ماشین فول امکانات عرب ها

ماشین فول امکانات عرب ها

ماشین فول امکانات عرب ها

ماشین فول امکانات عرب ها

ماشین فول امکانات عرب ها

ماشین فول امکانات عرب ها

ماشین فول امکانات عرب ها

ماشین فول امکانات عرب ها

ماشین فول امکانات عرب ها

ماشین فول امکانات عرب ها
























تاریخ : سه شنبه 92/4/18 | 10:45 عصر | نویسنده : hamid darbar | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.